Jag lever,

Hej Hej,
Det har bara stått still i mitt huvud de senaste dagarna. Har inget att skriva, inget att säga.
Det är rätt så jobbigt nu, me plugget. Så allt annat har också blivit dåligt. I helgen har jag varit en sämre version av mig själv och det har inte känts bra. När stressen kommer, kommer den sidan av mig fram och ångesten.
Imorgon har jag mitt sista prov innan jullovet, så det känns ju skönt. Ska få lite vila. Jag ska jobba 5 dagar, receptionist, så det ska bli kul.

Men det värsta nu är inte all stress, utan det är ångesten. Jag vill gå till jobbet, för att jag tycker om folket där och det är superkul. Men jag vill inte gå dit, för jag vill inte behöva vakna varje morgon o ta på mig kläder. Jag känner mig så ful. Samma visa varje morgon. Det är så tröttsamt. Förra veckan va allt bra, eller bättre iaf. men nu, nu vill jag inte gå ut längre.
Min vänner vill gå ut på lördag. Jag vill inte gå med. jag vill inte klä upp mig. Jag kommer bara känna mig obekväm, inte snygg! fan. Måste de va så! Jag vill bara kunna slänga på mig vad som helst och känna mig som en prinsessa. Det här är för jobbigt, för tröttsamt. hur gör man?

Anita


Kommentarer
Postat av: Nanna

Hej!

Nee, inte så bra idag.. kan inte vara upp så mkt utan blir sängen :(

Men du, jag testade kitet jag köpte idag, handkrämen var hur bra som helst, spec nu när man e x:a torr denna årstiden, känns lena o jättesköna :)

Du e inte ful, du verkar ju vara värsta fina tjejen.. himla klok o omtänksam :) Alla har bättre o sämre dgr eller hur ;)

Kram

2008-12-15 @ 17:25:54
URL: http://metrobloggen.se/missnilsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0