Inget för oss,

Hallå Hallå,
Oj vilken dag, lång! Började skolan 8.30 och slutade inte förs än 17.00. Helt slut!
Men inte tog de slut där. nee då, plugget har fortsatt hemma. Imorgon ska nämligen halvtidsrapporten av projektarbetet in. Min grupp har tuberkulos. Verkade vara intressant till en början. men nu efter en hel termin har man tröttnat.

Ja gissa vad jag gjorde idag. Jag åt lassange, visserligen var den vegetarisk men ändå!! Vi kunde inte hålla oss, min vän och jag. Haha. Att bara äta frukt och grönsaker är nog ingenting för oss. Men vi ska försöka äta så mycket frukt som möjligt iaf =) Viket jag har gjort idag. Det var frukt till frukost och massor med grönsaker till middag. Man blir så mycket piggare av det, det är det bästa =D

Annars har det varit en kul dag i skolan. Korken lossar mer och mer. Underbart!
Fick höra att ColdPlay ska komma till Sverige igen! JAAAAA! jag som missade förra. Dem är bara föör braa!! Älskar deras musik. Chris Martins röst får mig att rysa. Jag kan vara på hur dåligt humör som helst, men när han sjunger blir allt bra. Han har så mycket hopp i rösten.
Men nu gäller det att hitta någon att gå med. Jag är lite som det svarta fåret bland mina vänner när det kommer till musik. Men jag ska gå! Jag vill gå! Wiiihuu!

In the sun - Joseph Arthur ft. Chris Martin
Lyssna HÄR.

Nu ska det vilas.
Kramar
Anita

Kommentarer
Postat av: Nanna

Hey Girl!

Vilken fin låt, har aldrig hört den tidigare, men riktigt superfin.. åh va skönt med lugn musik :)

Vad har du hittat på idag? Är du ledig i helgen eller är det mycket plugg?

Jag har vatt o jobbat idag men nu är det städ för hela slanten, blää.. men skönt efteråt.

Kram sötis!

2008-12-12 @ 15:13:03
URL: http://metrobloggen.se/missnilsson
Postat av: Nanna

Happy Lucia gumman!!

Idag ska jag på julmarknad med en vän på eftermiddan, sen på kvällen är det utgång som gäller, wihoo.. Hm.. nä, örat är inte så bra.. försöker nog ignorera det men vet att jag måste till läkarn igen eftersom medicinen inte hjälpt.. men vill inte dit!!

Vad ska du göra idag?

Kramis



2008-12-13 @ 09:32:49
URL: http://metrobloggen.se/missnilsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0