Home sweet home!

Nu är vi hemma. Vilken underbar dag det har varit. På julen mår alla så bra. Alltig är bara sååå bra. Man har gått och längtat efter denhär dagen hur länge som helst nu. och nu är den slut. redan. tiden går så fort. för fört. Jag har varit så glad idag. Hälsat på alla och sagt god jul. även om jag inte känner personerna haha

Men det är inte slut än. Imorgon och och några dagar till ska vi åka runt till alla släktingar och vänner. Typ god-jul-besök. Det är hur mysigt som helst. och sen så kommer alla till oss med. Så man kanske besöker 3 familjer varje dag och får besök av 3 andra. som ett jul utbyte haha. Det är så bra. för då träffar man vänner och familj man inte träffat på länge.

Nu måste jag sova. Mina fötter är helt döda efter all dans. Ja, vi dansar på julen haha orientalisk dans. magdans hehe

Hur var er jul? Hoppas ni haft en bra jul ni med.

Gonatt
Kram
Anita

Kommentarer
Postat av: Sari Nanna

Ahh vad häftigt o annorlunda! Jag har aldrig varit med om nåt sådant, kul med olika traditioner o kulturer :)

Hoppas du får en lika trevlig juldag idag o att fötterna bär idag :q

Puss o kram S

2008-12-25 @ 14:12:46
URL: http://metrobloggen.se/missnilsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0