Fullt upp,

Tjohoo,
Vilken härlig dag idag. Jag vet, vädret är inte så bra, men iaf =)
Kom precis hem, var ute o sprang, wiiii. Oj så underbart det var. Orkade knappt med ett varv i spåret hahah. Har fått så dålig kondis nu det senaste tiden. Men jag jobbar på det. Springa i regnet var mycket skönare än väntat. pröva. så ut me er nu, ut o spring. man känner sig så glad, så pigg.



Nu ska jag hoppa in i duschen. Ta en varm dusch. Sen ska jag ner till centrum. Shoppa lite på body shop hade jag tänkt, om de jag vill ha finns kvar. hoppas! Kolla in nya glitter. nyöppnad. Klippa mig (har så långt o slitet hår) och shoppa lite annat. =) Paniiik, jag måste köpa julklappar!!!

Efter det roliga kommer lite  mindre kul grejer. men de måste göras! Jag måste städa lite och plugga (mycket). Men det är en så bra dag idag så till och med det kommer att vara kul =)

Nu väntar duschen på mig. Vad gör ni idag?
Kram på er.
Anita

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0