Borta bra, men basketplanen bäst!

Heejhopp!
Hemma från träningen o på bästa humör. nästan iaf :P
Det här med att gå ut ur sin zon har ju funkat hur bra som helst nu. Man blir så glad när man vågar göra nya grejer, hur fåniga eller mesiga de än e. De allra minsta grejerna kan göra så mycket! Som att till exempel våga säga sin åsikt och inte känna att man måste hålla med alla andra. Och på träningen idag... oj vilken förändring! Gissa vem som förr brukade vara tystast av alla. Jo, jag! och idag, gissa vem som pratade och skojade mest av alla. japp, moi! Visst fick jag lite fula blickar av den tjejen som annars alltid är i centrum men alla andra hade kul o jag me =)

Och nu när dagen blivit så bra och jag vill bara att den ska fortsätta så måste jag sova =( Skola imorgon.
Hoppas ni haft en bra dag! har ni?

Jo en sak till. Anledningen till varför jag bara nästan e på bästa humör. Har ni haft en vän, som ni trodde va er bästa vän. Men så när man är med andra så försöker hon bara trycka ner en?! Förstår ni hur jag menar. Tex. jag berättar för en annan vän att jag fick ett bra betyg på ett prov. Så ska hon få mig o e dålig ut genom att till exempel säga: "Aha, men var det inte du som fick G bara på förra provet?!"  Vaah?!  Vad svarar man på de liksom? och varför ens säga så? och sen idag på träningen. Jag gör ett snyggt poäng. "Bra Anita, de var på tiden, synd att det var felsteg bara!"  Vad svarar man då? Speciellt när det inte va felsteg heller! Jag brukar bara skratta och låtsas om det var ett skämt. Är det skämt eller som de andra tjejerna säger, avundsjuka? Jätte jobbigt! Man blir så nedstämd när man umgås me såna människor. såna som gör allt positivt till negativt. Vi har ändå varit bra (bästa?) vänner sedan vi var 6år! det borde inte vara så mellan oss! blir så trött av det.
Men nu ska vi inte deppa!! det var en superdag iaf!! =D =D

God natt alla! Luv u!
Kram
Anita


Kommentarer
Postat av: Nanna

Morgon!

åh, gumman vad glad jag blir av ditt inlägg. Känner igen mig i det, man mår ju så mkt bättre när man gör sånt som är jobbigt och inte avstår från att. Sagt det förut, men måste säga det igen.. du är såååå modig! Och klok :)Är du säker på att du "bara" är 18 år? Hehe..

Du, ha nu en toppendag!!

Puss & kram

2008-12-10 @ 07:43:02
URL: http://metrobloggen.se/missnilsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0