Besvikelse

Gjorde biologiprovet idag. Hade inte ens öppnat boken så ni kan ju gissa hur det gick.
Annars va hela dagen i skolan helt onödig. Bara massa utväderingar av kurser. Mina favoriter måste nog vara religion och psykologi.

Det enda jag såg fram emot var basketträningen idag. Har längtat i en hel vecka nu. gissa vad?! Den är inställd. Fyyfaan!
Vad ska jag göra nu? Vad gör ni?

En sak till. vad ger man för julklapp till en mormor som har fööör mycket av allt? Tänkte göra en korg, typ en goodiebasket, men vad ska jag lägga i? Någon?

Kraam
Anita


Kommentarer
Postat av: Nanna

Åh, hej sötis!

Blev det ingen basket idag.. kom du på något annat att göra istället? Läser du psykologi, det har jag alltid vatt intresserad av.. hehe det kan jag läsa lite så där till vardags ibland bara för att det är kul :) wacko va.. Är du färdig med julklapparna annars? Första året nånsin som jag är färdig i tid, tror jag ska ge mig själv en guldstjärna för det ;)

Puss & kram

2008-12-16 @ 18:51:12
URL: http://metrobloggen.se/missnilsson
Postat av: Nanna

Hej gumman!

Hoppas du mår bra i kropp o knopp, och får en fin dag!

Kram

2008-12-17 @ 11:40:45
URL: http://metrobloggen.se/missnilsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0