Anna Skipper?!

Tjohej!
Idag var det skola som vanligt. Inget intressant. Eller jo!! Vi hade labb på biologin och gissa vad vi gjorde!! Skärde upp får lungor och hjärtan. Fyyy!!! Vi skulle lära oss hur blodomloppet fungerar. Stackars får!

Idag fick jag en hjärtformad tvål i min kalender förresten =) wiihii

Nu till dagens nyhet. Nu när jag ändå har börjat förändra saker o ting så tänkte jag o min kära vän ändra på livsstilen lite. Vi ska bli supernyttiga!! För oj så mycket onyttigt vi stoppar i oss. Gaaalet mycket!! Så nu är det bestämt, vi ska bättra oss. Fram till jul ska vi bara äta frukt och grönsaker för att rensa kroppen. Bara frukt o grönt. två veckor, det borde vi klara. eller? nja tveksamt. men vi ska försöka. Vi ska klara det!! =)

mmmm.. det här ser inte så farligt ut vah?!


Nu är det träning som står på schemat, basket. wooho!
Vad gör ni?

Kraam
Anita


Kommentarer
Postat av: Nanna

Hej gumman!

Aaah ska du gå och bli nyttig nu.. du får hålla mig uptodate så jag vet hur det går :)

Gjorde faktiskt en detox för ett tag sen, köpt från Hälsokostaffärn, shit blev så trött första dagarna men sen kom ny energi!

Hoppas träningen var skojsig!

Kram

2008-12-09 @ 20:12:05
URL: http://metrobloggen.se/missnilsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0