Andas,

Heej heej!!
Idag var det skola som vanligt! Boring :P Det är så mycket där nu så jag knappt hinner andas. Bara den här veckan har vi haft ett prov, 3 uppsatsinlämningar och andra läxor. Puuh! Men det är ju så nu, slut spurten innan jullovet.
Jag å min vän skulle ju vara nyttiga, äta bara frukt o grönt i två veckor. Jag har klarat mig så långt, men min vän... hahah.. Hon gick hem samma dag o åt annat. Hon är föör rolig. På lunchen sprang vi förbi konsum o handlade massor me frukt. Men hon kunde inte hålla sig ifrån lussebullarna. oj va vi skrattade. "En lussebulle gör väl inget Anita?! eller kanske två bara?!". Hahah.. den tjejen alltså!
 
Har inte gjort så mycket annat idag än att plugga. Det är religionsuppsatsen som jag brottas med nu, knutbyförsamlingen. Intressant faktiskt. Snart måste jag även sätta igång med en arabiska läxa. blää! haha
Ingen träning blr det för mig idag =( Får vänta tills på fredag, då ska jag o min "nyttiga" kompis simma. wiihuu! Längtar!

Ja som ni ser så har min dag inte varit kul alls. men ändå på något sätt har det varit en av de bästa. Sedan jag bestämde mig för att våga lite mer har allt varit så mycket enklare. Självförtroendet blir så mycket bättre. Förr så var det som en kork som täppte till allt. men för varje dag så lossar den lite mer. Idag började jag prata lite i klassrummet. sa mina åsikter o diskuterade lite med andra. Det är en självklarhet för andra men för mig är det värsta bedriften! Så idag firar jag det för mig själv. haha
Pröva lossa lite på korken ni med, jag lovar det kommer kännas så bra =)
Bra självförtroende
Ta hjälp av en inspirerande låt:
R. Kelly - The World's Greatest
Lyssna här.

"I'm that star up in the sky
I'm that mountain peak up high
Hey I made it
Mmm..
I'm the world's greatest"



Nu väntar arabiskan på mig. Vad gör ni?
Kramar
Anita

Kommentarer
Postat av: Nanna

Gulle dig, jag blir ju glad av dina kommentarer :)

Julafton firar jag med min familj. Mina föräldrar, bröder, samt deras flickvänner. Hur ska du fira?

Åh, jag kan inte fatta att det redan är 10:e december, tiden går så fort. Måste ju fråga om du kollar på "Bonde söker fru"? Haha det följer jag, very exciting (eller not). Ska kika på det nu då.

Kraaaaam

2008-12-10 @ 20:01:40
URL: http://metrobloggen.se/missnilsson
Postat av: Nanna

Morrn morrn!

Oh gosh! Idag är jag tröttis, inte ens kaffet hjälper..

Åh, låter som en mysig jul :) Har ni speciella traditioner? Dansen är en sån sak va? Låter i alla fall festligt!!!

Hm.. kollar inte så mkt på tv nuförtiden, så j*kla dåligt utbud tkr jag, men favvon måste nog vara "The Hills" på MTV, den gillar jag mucho!

Hörs snart igen gumman och have a nice day!

Puss o kram från en trött "zombie"

2008-12-11 @ 07:33:11
URL: http://metrobloggen.se/missnilsson
Postat av: Nanna

Hej gullefjun ;)

Idag har det varit rätt bra, trevligt på jobbet men haft lite ont i örat fortfarande så kännt mig lite små irriterad :p

På julafton samlas vi i familjen hos mamsen o dem, vi ses redan på förmiddan och umgås under hela dagen och kvällen. Detta året blir det övernattning där oxå, så det är mysigt inte så ofta man hinner umgås så länge annars.

Hur har du haft det idag? Är det mycket plugg som gäller?

Kram

2008-12-11 @ 17:27:42
URL: http://metrobloggen.se/missnilsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0